Zell am See - Kaprun (760m - 3029m)

kraj: Salcbursko

Hodnocení: *****
Celková délka cyklotras: 102.0 km
Délka cyklotras pro horská kola: 11.8 km

GUGGENBICHL

Převýšení v metrech: 165 m
Délka: 5,2 km
Vhodné pro:
Uzly: budova Městského úřadu Kaprun - Nikolaus-Gassner-Strasse - Lederergut - za mostem Holzbrücke se držet vlevo - Lechnerberg-Güterweg - u ohrady odbočit vpravo - Imbachsteig - Guggengüterweg - Jausenstation Guggenbichl - zpět po Guggen-Güterweg - Peter-Buchner-Strasse - budova Městského úřadu Kaprun

HUNDSTEIN

Převýšení v metrech: 1 354 m
Délka: 14,7 km
Vhodné pro:
Uzly: Thumersbach - Enzianhütte (1.326 m) - Tödlingalm - Hahneckkogel - Ebener Scharte (1.873 m) - Statzerhaus (2.117 m)

HASLING

Převýšení v metrech: 163 m
Délka: 2 km
Vhodné pro:
Uzly: Campingplatz Zell am See Süd - Jausenstation Hasling (920 m)

WALDHEIM

Převýšení v metrech: 257 m
Délka: 4 km
Vhodné pro:
Uzly: Thumersbach - rozcestí Landesstrasse a Talstrasse v Thumersbach - Gasthof Waldheim (1.007 m)
mapy:

PFEFFERBAUER

Převýšení v metrech: 123 m
Délka: 3 km
Vhodné pro:
Uzly: Zell am See, střed města - Einöd - Friedhof - Jausenstation Pfefferbauer (880 m)

SCHOBERALM

Převýšení v metrech: 270 m
Délka: 2,8 km
Vhodné pro:
Uzly: Zell am See, střed města - Golfové hřiště Zell am See/Kaprun - Gasthof Tauernstüberl - Jausenstation Sonnhütte - Jausenstation Schoberalm

KEILBERG

Převýšení v metrech: 243 m
Délka: 5,4 km
Vhodné pro:
Uzly: Zell am See, střed města - Schüttdorf - Restaurant Dorfschenke - Jausenstation Entwiesbauer (1.000 m)

SONNBERG

Převýšení v metrech: 230 m
Délka: 6,3 km
Vhodné pro:
Uzly: Zell am See, zimní stadion - autobusové parkoviště - Schillerstrasse - Hotel Eichenhof - za hotelem vlevo směr Sonnberg - Gasthof Köhlergraben - za gasthofem vlevo po promenádě zpět do Zell am See

MITTERBERG

Převýšení v metrech: 442 m
Délka: 5,4 km
Vhodné pro:
Uzly: Thumersbach - u kapličky ve středu města do kopce - rozcestí Mitterberg - Gasthof Mitterberg

SCHNECKENBERG

Převýšení v metrech: 355 m
Délka: 5,8 km
Vhodné pro:
Uzly: budova Městského úřadu Kaprun - Nikolaus-Gassner-Strasse - Kessefallstrasse - Jagawirt - na konec Klammsees - vpravo přes most Aubrücke - Schneckenbauern - Schneckenberg - několika serpentinami k poslednímu dobytčímu přístřešku - stejnou cestou zpět do Kaprunu

KESSELFALL

Převýšení v metrech: 255 m
Délka: 7,4 km
Vhodné pro:
Uzly: budova Městského úřadu Kaprun - informační centrum "Kaprun-Information" - podél Wiesenweg až k Gasthof zur Mühle - Nikolaus-Gassner-Strasse - Kesselfallstrasse - Villa Burg - vpravo přes Klammweg - Belinskybrücke (u Sigmund-Thun-Klamm) - Klammsee - Uferweg - Aubrücke - Kesselfallstrasse - Gasthaus Künstleralm - údolní stanice lanovky na ledovec Kitzsteinhorn - Hotel Kesselfall - návrat stejnou cestou do Kaprunu

MAISKOGEL

Převýšení v metrech: 880 m
Délka: 7,4 km
Vhodné pro:
Uzly: budova Městského úřadu Kaprun - informační centrum "Kaprun-Information" - vpravo přes most - za mostem vlevo - po 50 m vpravo až k Jausenstation Unteraigen - vpravo směr Jausenstation Stangerbauer - vpravo k Maiskogelweg - Willi´s Maiskogelhütte - Gasthof Glocknerblick - stejnou cestou zpět do Kaprunu

STANGERBAUER/VORDERWEISSENSTEIN

Převýšení v metrech: 321 m
Délka: 3 km
Vhodné pro:
Uzly: budova Městského úřadu Kaprun - informační centrum "Kaprun-Information" - přes most vpravo po Schulstrasse - po 80 m vpravo na Schaufelbergstrasse směr Jausenstation Unteraigen - Vorderweissenstein - Stangerbauern - stejnou cestou zpět do Kaprunu

CROSS COUNTRY

Převýšení v metrech: 325 m
Délka: 7 km
Vhodné pro:
Uzly: Schulsportanlage Kaprun - podél trati k Hinweisschilder Auskunft - stejnou cestou zpět do Kaprunu

GLOCKNERBLICK

Převýšení v metrech: 880 m
Délka: 10,8 km
Vhodné pro:
Uzly: budova Městského úřadu Kaprun - informační centrum "Kaprun-Information" - přes most vpravo po Schulstrasse - po 800 m vpravo po Schaufelbergstrasse směr Jausenstation Unteraigen - Bundesforsteschranken - Köpfellift - Plani Maiskogel - Schiberkammer/Verbund - Unterbergalm - Alpengasthof Glocknerblick - stejnou cestou zpět do Kaprunu

BRUCK

Převýšení v metrech: 24 m
Délka: 11,8 km
Vhodné pro:
Uzly: budova Městského úřadu Kaprun - informační centrum "Kaprun-Information" - na křižovatce vpravo přes most po Tauernradweg - Raststation Bruck - zpět stejnou cestou až k rozcestí Fischtafel - vpravo po Salzachweg - Auhofbrücke - budova Městského úřadu Kaprun

HUNDSTEIN

Převýšení v metrech: 1 362 m
Délka: 17 km
Vhodné pro:
Uzly: střed městečka Bruck - přes most Salzachbrücke vpravo 1 km po Bundesstrasse - vlevo po asfaltové silnici k Jageregg - po Forstwegen až k Erlhofplatte - Weggabelung Trödlingalm Gipfelanstieg - Pfad zum Hundstein (2.116 m) -

KOLSCHNAIT

Převýšení v metrech: 145 m
Délka: 4 km
Vhodné pro:
Uzly: střed městečka Bruck - po Tauernradweg k Niederhof - Jausenstation Kohlschnait - přes Pichldorf zpět do Bruck